Uplatnění reklamace:
Postup a vyřizování reklamací se řídí právní normou platnou pro Českou Republiku.
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v
době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má
se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Záruka na zboží je vždy minimálně 24 měsíců u některých produktů i více. Tato informace je vždy
vyobrazena u jednotlivých produktů.
Uplatnit reklamaci je možné pouze v záruční lhůtě. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí
zboží odběratelem.
Kde uplatnit reklamaci:
- Reklamaci můžete osobně předat v našem skladu.
- Nebo zaslat přepravní společností. V tom případě, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou
adresu:
Manvel.cz
Dlouhá 13
České Budějovice, 370 11
Do zásilky přibalte vyplněný reklamační list
(pdf, 256 kB).
Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis.
Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli informovat o stavu
reklamace.
Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato.
Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
- vyplněný reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady, číslo faktury
či objednávky. Pokud nebude dodán reklamační list, tak je nutné dodat kopii dokladu o nákupu
- záruční list (pokud byl vystaven)
Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně
veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky
poškozeno.
Pokud zboží zasíláte přepravní službou, doporučujeme zboží pojistit proti případné ztrátě či
poškození při přepravě.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději ve 30denní lhůtě.
Reklamace dárků zdarma
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.