Elektrokolo Apache Matta Tour MX-I G2 pearl black 18":
Vyražte na jednodenní výlet nebo se vrhněte na vícedenní putování za novými zážitky. S elektrokolem Apache Matto Tour MX-I se vám otevírají dveře pro nová dobrodružství, která si s tímto elektrokolem zamilujete.
Kombinace praktického osazení a sportovně laděného rámu s integrovaným vedením bowdenů a hadic dělá z elektrokola Matto skvělou volbu na cesty. Zadní nosič, stojánek, blatníky do nepříznivých podmínek a osvětlení napájené z baterie je již skoro povinná výbava na cesty. Nechybí kvalitní hydraulické brzdy a řazení Shimano. K tomu, aby jízda byla především pohodlná pomůže stavitelný představec, který vám umožní nastavit si vhodný posed.
Plně integrovaná baterie ukrytá ve spodní rámové trubce a osvědčený středový motor. S modelem Matto se nemusíte limitovat, na jedno nabití můžete vyrazit třeba z Kutné Hory až do Trutnova. Vše můžete kontrolovat pomocí multifunkčního barevného displeje. Zvolte si vhodný jízdní režim, sledujte rychlost nebo třeba stav baterie. Tohle elektrokolo se o vás postará.
Klíčové vlastnosti:
silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm
plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh)
barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem
1x9 rychlostí Shimano Altus
hydraulické brzdy Shimano
odpružená vidlice SR Suntour NEX HLO 63 mm (se zamykáním na korunce)
osvětlení napájené z baterie, stavitelný představec, hliníkový nosič, stojánek, blatníky
převodník s krytem řetězu
velká 28” kola
dojezd až 160 Km
Elektromotor
Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev.
Baterie
Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-lon s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design.
Ovládací displej
Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.
Technické parametry
Rám: |
Alloy 6061 |
Vidlice: |
SR Suntour NEX HLO (63 mm, se zamykáním na korunce) |
Motor: |
Bafang MaxDrive 250 W |
Baterie: |
LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion |
Nosič: |
Ano |
Display, ovládací panel: |
TFT Colour |
Měnič: |
Shimano Altus M2000 |
Řazení: |
Shimano Altus M2010 |
Kliky s převodníky: |
Bafang (170 mm, 44 z.) |
Kazeta: |
Shimano HG-200 (11-36) |
Řetěz: |
KMC X9 |
Přední náboj: |
Shimano TX505 |
Zadní náboj: |
Shimano TX505 |
Brzdy (přední/zadní): |
Shimano MT200 (kotouče 180 mm) |
Ráfky: |
Remerx Top Disc (622 x 19 mm) |
Pláště (přední/zadní): |
Impac Smartpac 28 x 1,60" (42 - 622) |
Pedály: |
Alloy |
Počet rychlostí: |
1x9 |
Hmotnost: |
20,9 kg + 3,1 kg baterie |