+420 774 944 828Po-Čt 10.00-17.30, Pá 10.00-16.00

CZ SK

Info o nákupu Recenze Servis Kontakty

Menu

Nejčastější otázky a odpovědi našich zákazníků

Zde jsme umístnili nejčastější dotazy našich zákazníku. Tento seznam se průběžně aktualizuje. Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku využijte náš on-line formulář

VÝMĚNA ZBOŽÍ, OBJEDNAL-A JSEM SI ZBOŽÍ A NESEDÍ MI VELIKOST, LZE HO VYMĚNIT?

Ano, zboží lze vyměnit za jinou velikost, případně i za úplně jiný produkt. Další možností je zboží vrátit úplně vrácení zboží. Výměnu lze provézt pouze za variantu velikosti či zboží, které je skladem.

Zboží na výměnu vždy zasílejte na adresu skladu. Aktuální adresu naleznete v kontaktech.

Výměna velikosti je zdarma u kolečkových a zimních bruslí pro zákazníky po celé ČR. Výměnu zdarma lze využít pouze jednou. U ostatních položek a případných dalších zaslání bude účtováno jen nejnižší dopravné dle aktualního sazebníku.
Podmínkou pro využití výměny zdarma je, že zboží na výměnu, musí být zabaleno v původním obalu, kompletní, nesmí nést známky užívání, poškození a to v termínu nejdéle do 30 dnů od převzetí zboží.

Pro zákazníky ze Slovenské Republiky bude vždy účtováno pouze dopravné dle aktuálního platného sazebníku.

Poslední změna: 27.04.2017-10:50:38

LZE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VRÁTIT?

V případě, že jste spotřebitel, kupní smlouva je uzavřena komunikačními prostředky na dálku, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Stejné podmínky platí i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na pobočce. Více informací zde Vrácení zboží

Poslední změna: 18.01.2016-16:54:51

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Postup a vyřizování reklamací se řídí právní normou platnou pro Českou Republiku. Záruka na zboží je vždy minimálně 24měsíců u některých produktů i více. Tato informace je vždy vyobrazena u jednotlivých produktů a na vystavené faktuře. Vadné zboží zašlete na naší adresu s dokladem o koupi a průvodním dopisem, kde je popis závady. Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku, nebude převzato. Podrobné informace o reklamaci naleznete zde jak postupovat při reklamaci

Poslední změna: 18.01.2016-17:05:28

MUSÍM SE REGISTROVAT PŘI NÁKUPU?

Registrace není nutná. Zboží lze zakoupit i bez ní.

Poslední změna: 18.01.2016-17:06:45

DOSTANU DAŇOVÝ DOKLAD O KOUPENÉM ZBOŽÍ?

Ke všem objednávkám přes náš e-shop je automaticky vystavena plnohodnotná faktura, která je přiložena do zásilky ke zboží. Bez této faktury nelze zboží z objednávky fyzicky z našeho systému odeslat. Pokud by přesto faktura nebyla v balení k nalezení či byla znehodnocena, stačí napsat na náš e-mail a obratem bude zaslána v elektronické podobě nová.
Od března 2014 je faktura - daňový doklad automaticky zasílána pouze elektronicky na email vyplněný v objednávce a to do tří dnů od převzetí zásilky. V případě, že fakturu - daňový doklad neobdržíte v tomto termínu stačí napsat na náš e-mail a obratem bude zaslána v elektronické podobě nová.

Poslední změna: 17.03.2014-11:52:45

ODESLAL-A JSEM OBJEDNÁVKU, ALE NEPŘIŠEL POTVRZUJÍCÍ E-MAIL, CO MÁM DĚLAT?

Ve vyjímečných případech vlivem přetížení poštovních serverů internetové sítě může dojít k zpoždění doručení e-mailu v řádu až několika hodin. Tento stav bohužel nemůžeme ovlivnit. Pokud jste registrovaný zákazník můžete si ihned ověřit stav v našem rozhraní . V opačném případě buď vyčkejte na doručení potvrzení, nebo nás telefonicky kontaktujte.

Poslední změna: 09.04.2013-17:51:08

KAM MÁM ZAVOLAT NA STAV MOJÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud chcete přesně vědět stav Vaší objednávky či chcete provést změnu volejte na čísla či pište na e-mail v našich kontaktech.

Poslední změna: 09.04.2013-17:53:58

ZA JAK DLOUHO MI PŘIJDE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

U každého produktu je zobrazena doba dodání, systém našeho skladu je v reálném čase napojen na fyzický sklad, takže údaje o době dodání jsou vždy aktuální. U zboží označeného "skladem" je zboží fyzicky na našem skladě a doba dodání se pohybuje do 24 hodin maximálně výjimečně do 48 hodin v pracovní dny. Zboží označené "skladem" máme opravdu fyzicky skladem a po jeho objednání je okamžitě rezervováno pro Vás a také ihned odesíláno. Přesto je tato doba obvyklá tzn. že v 99% objednávek je v tomto termínu doručena, ale není naprostro přesná či závazná. V případě výrazné odchylky od této doby (3-5dnů) budete nejdříve kontaktováni na e-mail uvedený v objednávce naším zaměstnancem, který Vás bude informovat o době dodání. V případně, že Vám nový termín nebude vyhovovat můžete samozřejmě objednávku přes e-mail či telefonicky stornovat.

Poslední změna: 09.04.2013-17:55:13

NEVÍM SI RADY S VÝBĚREM PRODUKTU?

Pokud si nejste jisti s výběrem, nebo potřebujete poradit, stačí napsat do formuláře, který je přímo u jednotlivých produktů Váš dotaz. Nebo využijte kontaktní formulář.

Poslední změna: 09.04.2013-17:55:34

JAKOU CENU ZAPLATÍM ZA OBJEDNÁVKU?

Všechny ceny zobrazené u zboží jsou koncové tzn. že se k cenám již nepřičítají žádné skryté položky či náklady. Vyjímkou je cena dopravného, která se přičítá v momentě uzavírání objednávky podle celkové ceny nákupu. Přesné ceny dopravy pro ČR naleznete zde ceník dopravy ČR. Cena zboží je platná tak jak je v momentě objednání a je námi garantována.

Poslední změna: 05.02.2014-12:54:55

KOLIK MĚ BUDE STÁT DOPRAVNÉ?

Přesné a aktuální ceny dopravy pro ČR naleznete zde ceník dopravy ČR.

Poslední změna: 19.09.2023-19:32:44

LZE STORNOVAT JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU?

Ano, stačí nám zavolat nebo napsat na e-mail viz kontakty.

Poslední změna: 09.04.2013-18:03:32

ZTRATIL-A JSEM FAKTURU, POTŘEBUJI KOPII, JAK POSTUPOVAT?

Všechny vystavené faktury vedeme v elektronické podobě v evidenci, takže lze kdykoliv získat její kopii na vyžádání. Pro zaslání kopie faktury je nutné znát buď její číslo, nebo číslo objednávky na kterou byla faktura vystavena či kontaktní údaje zákazníka. Pro vyžádání faktury využijte on-line formulář v kontaktech.

Poslední změna: 09.04.2013-18:06:13