Crussis e-Carbon C.1 Carbon 29":
Horské elektrokolo Crussis e-Carbon C.1 je jedním ze tří vlajkových modelů Crussis je osazeno Carbonovým rámem geometrie rámu je navržena tak aby vyhovoval sportovně založeným jezcům tak i rekreačním kteří hledají pohodlí.
Váha kola e-Carbon C.1 je 20,9 kg.
Osazení:
Baterie Samsung Li-ion 14 Ah je do rámu elektrokola částečně integrována.
O to se stará elektromotor
Bafang Max drive umístěný ve středu kola.
Dojezd e-kola je
120 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. Vše potřebné informace které při jízdě potřebujete jsou na přehledném barevném LED panelu umístěného na řídítkách.
Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno ve velikosti rámu 18“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky
Shimano Deore a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice SR SUNTOUR uzamykatelná z řídítek, a pohodlné sedlo.
Kola o průměru 29“ jsou obuta do parádních bikových plášťů
SCHWALBE SMART SAM Performance 29×2,25, které zaručuji nejen skvělé jízdní vlastnosti v terénu, ale také pohodlí na zpevněných cestách.
Součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Rám Carbon UD je skutečnou vlajkovou lodí napříč modelovými řadami rámů elektrokol Crussis. Vyroben je z uhlíkových vláken (nebo chcete-li lidově řečeno z „karbonu“).
Výhody použití karbonu v cyklistice jsou dnes již nesporné. Nízká váha, vysoká pevnost a ve srovnání s hliníkovým rámem rovněž delší životnost. K tomu všemu je nutné přičíst schopnost karbonového rámu tlumit vibrace. Výsledkem je komfortní a pohodlná jízda, při které ale můžete bez problémů popustit uzdu svým sportovním ambicím se špetkou adrenalinu.
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400) skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven jak snímačem šlapání, tak i torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy.